از صميم قلب به شما تبريك مي گوييم كه تصميم گرفته ايد در آزمون كارشناسي ارشد شركت كنيد. نفس شركت در آزمون كارشناسي ارشد با توجه به ظرفيت بسيار كم دانشگاه ها نسبت به تعداد داوطلبان فارغ از نتيجه آن تصميمی با اهميت و جسورانه تلقي مي شود و اگر به قبولي بيانجامد كه موفقيت بسيار بزرگ و مثال زدني خواهد بود.
بررسي درصدهاي داوطلبان برتر سالهاي گذشته در درس «نظريه هاي عمومي مديريت» كه در آزمون مديريت (كليه گرايشها – كد 1142) ضريب 3 و در مديريت اجرايي (کد 1148) ضريب 2 دارد و نقش بسيار تاثيرگذاري در نتيجه نهايی آزمون كارشناسي ارشد ايفا مي كند نشان مي دهد درصدهاي بالاي 60 در اين درس بسيار نادر است. بنابراين اگر داوطلبي بتواند در «نظريه هاي عمومي مديريت» درصد بالاي 80 كسب كند بخش اعظم رقباي خود را پشت سر گذاشته و اين يعني قبولي تقريبا قطعي در مقطع كارشناسي ارشد.
چيزي كه باعث شده هنوز كسي نتواند به كليه سئوالات «نظريه هاي عمومي مديريت» پاسخ صحيح دهد اين است كه منابع طراحي سئوالات در اين درس بيش از 5000 صفحه كتاب مي باشد كه بايد با جزئيات به خاطر سپرده شوند كه با توجه به فرصت كم و ضرورت مطالعه ساير مواد امتحاني عملا غيرممكن مي نمايد.
اگر با داوطلبان سالهاي گذشته صحبت كنيد يا خود داوطلب آزمون سراسري سالهاي گذشته بوده باشيد و عليرغم جديت در ورود به مقطع كارشناسي ارشد نتيجه مطلوب را كسب نكرده باشيد حتما تصديق مي فرماييد كه كلي وقت گذاشته ايد و روزي چند ساعت منابع مربوط به «تئوريهای مديريت» را مطالعه كرده ايد يا از اين موسسه به آن موسسه در رفت و آمد بوده ايد و تازه با نزديك شدن به زمان كنكور احساس ميكنيد چيزي به ياد نمي آوريد و در تستهاي سالهاي گذشته نمي توانيد درصدي بيش از %50 كسب كنيد.
روش DLM بهترين روش مطالعه «نظريه هاي عمومي مديريت» است كه درصد بالاي 70% را براي شما تضمين مي كند. و چه بسا بتوانيد به همه سئوالات پاسخ صحيح دهيد كه اگر كسي حائز درصد 100 در اين درس شود و در ساير مواد درصد معمولي كسب كند به معناي قبولي قطعي در دانشگاه دولتي خواهد بود.
ما سعي كرده ايم تمامي مطالبي را كه نياز داريد براي رسيدن به اين مهم بدانيد پوشش داده باشيم و همانطوري كه قبلا ذكر شد درصد حداقل %70 را براي شما تضمين مي كنيم.
هيچ راه ديگري براي رسيدن به درصد بالاي %70 در «تئوري هاي مديريت» بجز استفاده از روش DLM وجود ندارد. بخصوص اينكه استفاده از اين روش زماني كمتر از 4/1 مطالعه عادي را از شما مي گيرد و مي توانيد از زمان صرفه جويي شده براي آمادگي بيشتر در ساير دروس استفاده كنيد. در آزمون كارشناسي ارشد 1387 كه در اسفندماه 86 برگزار شد عده اي از داوطلبان كه به طور آزمايشي از روش DLM براي مطالعه «تئوريهاي مديريت» استفاده كرده بودند درصدهاي بين 77/77 تا %93 را كسب كردند. (اولين سال ارائه پک DLM)
در آزمونهای 88 و 89 نيز که توزيع عمومی فلش کارت ها آغاز شد به لطف خدا اين موفقيت ها تکرار شد.( در آزمون 89 (مديريت و مديريت اجرايی) حتی يک سوال خارج از پک نيامد.)
اساس روش DLM بر آموزش مطالب مديريتي از طريق فيش هاي آموزشي (فلش كارت) بنا شده است. حسن مطالعه فيش بجای و يا در کنار مطالعه کتاب و همينطور در کنار حضور در کلاس درس اساتيد با تجربه اين است كه در مطالعه فيش توجه شما بر روي مطالب كليدي و كلمات مهم متمركز مي شود. در حاليكه در هنگام مطالعه كتاب ممكن است در انبوهي از مطالب، مطلبي از جلوي چشمان شما عبور كند و همان مطلب مي تواند به عنوان تست كنكور مطرح شود و زدن يا نزدن يك تست در اين حجم رقابت نيز مي تواند تعيين كننده قبولي يا عدم قبولي شما باشد.
در طراحي بسته آموزشي DLM با استفاده از كارشناسان مجرب تكنولوژيهاي آموزشي و اساتيد پرسابقه و با تجربه در تئوري های مديريت و همچنين استفاده از دانشجويان رتبه تک رقمی سالهای گذشته که خود اين مسير را با موفقيت طی کرده اند و مصائب احتمالی آنرا لمس نموده اند تلاش شده است هيچ مطلبي جا نيفتد و مجموعه فلش کارت ها صددرصد مطالبي را كه لازم است براي موفقيت در آزمون سراسري بياموزيد در برگيرد.
با توجه به اينکه مديريت يک علم مفهومی و درک کردنی (نه صرفا حفظ کردنی) است در طراحی فلش کارت ها به اين مهم توجه ويژه ای شده و جاهايی که لازم بوده عين پاراگراف مربوطه با ذکر صفحه از رفرنس های آزمون آورده شده است. ضمنا روش منحصر به فرد DLM به شما كمك مي كند هر روز چند فيش محدود را مطالعه كنيد و ياد بگيريد و بدون آنكه احساس خستگي و يكنواختي به شما دست بدهد تا كنكور حداقل 5 مرتبه آنها را مرور خواهيد كرد. (فقط با روزي 40 الي 45 دقيقه مطالعه)؛ درست مانند اين است كه مي خواهيد يك كوه عظيمي را جابجا كنيد. در ابتدا وقتي به عظمت كوه و ناممكن بودن جابجا كردن آن فكر مي كنيد ممكن است در اراده شما خللي ايجاد شود يا حتي به دست كشيدن از اين كار فكر كنيد. روش DLM به شما پيشنهاد مي كند مطالب انبوه مديريتي را كه مطالعه آنها با يادگيري جزئيات حداقل نيازمند 6 ماه مطالعه روزي 5-4 ساعت است در قالب مطالعه چند فيش در روز ياد بگيريد كه هم همه مطالب را پوشش مي دهند و هم نتيجه بهتري براي شما به بار مي آورند و هم زمان بسيار كمتري از شما مي گيرند. درست به منزله اينكه آن كوه بزرگ را به قسمتهاي بسيار كوچكي تقسيم كنيد و هر روز يكي از آن قسمتها را انتقال دهيد؛ در انتها با تعجب مي بينيد همه آن كوه عظيم را جابجا كرده ايد بدون آنكه نفس نفس بزنيد!
مطالعه روزي چند فيش محدود ولي بصورت مستمر نوعي برنامه ريزي دروني را به شما القا مي كند كه اين نظم در مطالعه خود تاثير شگرفي در موفقيت نهايي خواهد داشت.
روش DLM برپايه روش لايتنر بنا شده است كه يك روش ساده اما بسيار اثربخش و پر كاربرد براي بخاطر سپردن مطالب است.
پيش بيني مي كنيم ميانگين درصدها در «نظريه هاي عمومي مديريت» كه تا حال بين 55-45 درصد در آزمون سراسري سالهاي گذشته بوده است براي داوطلباني كه از روش DLM براي مطالعه اين درس استفاده مي كنند لااقل 20% رشد داشته باشد و اين به معناي آن است كه درصد 60 كه تا كنون در «نظريه هاي عمومي مديريت» عالي محسوب مي شد از اين پس يك درصد معمولي در نتيجه نهايي به حساب مي آيد. به همين دليل است كه مي گوييم:
«استفاده از روش DLM تنها راه موفقيت در آزمون كارشناسي ارشد است.»
البته اگر اين شعار را به عنوان يك تبليغ صرف تلقي مي كنيد بايد بگوييم اولا ما به كسب سود فقط براي يك سال يا چند سال فكر نمي كنيم و ديد بلندمدت داريم و اگر باز هم در كنكور پيش رو مطالب جعبه همه مطالب آزمون را پوشش دهد و ان شاء ا... سوالی خارج از آن نيايد اين خود بهترين تبليغ براي ماست.
ثانيا اينكه فروش يك جعبه بيشتر يا كمتر تاثير چنداني در سودآوري نهايي ما نخواهد داشت ولي آنقدر به كار خود مطمئن هستيم و براي آن دقت و زمان كافي صرف كرده ايم كه از يك روش بازاريابي پيشرفته به شرح زير براي توزيع بسته هاي آموزشي DLM استفاده كنيم:
از ما بخواهید 432 فلش کارت اول (از مجموع 3900 فلش کارت) پک «تئوری مديريت» را به همراه دستورالعمل مطالعه به صورت رايگان در اختيار شما قرار دهیم تا با آشنايی کامل بتوانيد تشخيص دهيد و تصميم بگيريد که اگر DLM واقعا به شما کمک می کند و واقعا تفاوت ايجاد می کند آنوقت پک کامل را درخواست کنيد. (برای داوطلبان تهرانی از طريق پيک بادپا و برای داوطلبان شهرستانی از طريق پست پيشتاز؛ و يا می توانيد به دفتر پخش انتشارات مراجعه فرماييد. می توانيد کلمه Sample را به 30007650001774 پيامک بزنيد. )
اين تصميم رابراي آن گرفته ايم كه بتوانيد بين بسته هايي كه صرفا با انگيزه سوددهي تهيه شده اند با بسته آموزشي DLM كه با وسواس زيادي تلاش كرده اثربخشي را در موفقيت شما با سودآوري در هم آميزد، تفكيك قائل شويد. در واقع نمي خواهيم تاثير منفي اي كه ممكن است در سالهاي اخير در ذهن بعضي از داوطلبان از برخي بسته هاي آموزشي متاسفانه ايجاد شده است مانع بهره مندي آنها از روش DLM شود. ما نسبت به موفقيت تك تك شما حساسيم.
با اميد به اينكه سهمي اگرچه كوچك در موفقيت نهائي شما داوطلب گرامي داشته باشيم.
انتشارات تبلوردانش – گروه DLM
لطفا برای کسب اطلاعات بيشتر و سفارش پکيج DLM با شماره تلفن های زير تماس حاصل فرماييد:
سفارش از طريق SMS - نام و آدرس خود را ارسال کنيد. ما با شما تماس می گيريم. 09193008563
مديريت گروه ِ DLM 22360606
در اين لحظه که اين نامه برای شما آماده می شود هنوز آزمون 90 برگزار نشده است . اگر امسال هم مانند دو سال گذشته سوالی خارج از پکيج DLM نيايد اين برای ما بسيار سرفرازانه خواهد بود.
چيزی که در اين مدت تعجب ما را بر انگيخته اين است که برخی DLM را «به درد ن خور» ميدانند. وقتی بررسی بيشتری کردیم متوجه شديم اگرچه تقريبا تمامی اساتيد دانشگاه ها و بيشتر آموزشگاه ها DLM را به دانشجويان خود پيشنهاد می کنند و برخی هم که از اين روش اطلاع کافی ندارند موضعی بیطرف اتخاذ می کنند، لکن تقريبا تمامی دوستان عزيزی که DLM را نفی می کنند يا خود مدرس« نظريه های عمومی مديريت» در برخی از آموزشگاه ها هستند يا ناشر کتابهايی در اين زمينه برای داوطلبان کارشناسی ارشد مديريت !
اگرچه خوشبختانه تعداد اين عزيزان کم است لکن سوالی که برای ما مطرح می شود اين است که آيا نتيجه دانشجويانی که از روش DLM استفاده کرده اند را با دانشجويانی که به هر دليلی مانند تمايل ذاتی به ادامه روشهای گذشته برای مطالعه (Inertia) ، عدم آشنايی با DLM به دليل محدوديت های ما در اطلاع رسانی يا به هر دليل ديگری از اين روش بهره مند نشده اند مقايسه کرده اند؟ و يا حداقل پيگير درصدهای دانشجويان خود در آزمون سراسری هستند؟
«کارايی و اثربخشی DLM را از کسانی بپرسيد که در آزمونهای گذشته نتيجه دلخواه را کسب کرده اند و اگر چنين امکانی نداريد از ما بخواهيد 432 فلش کارت اول پک را به همراه دستورالعمل مطالعه به روش DLM (به شکل رايگان) در اختيار شما قرار دهيم تا خود بتوانيد در مورد آن قضاوت کنيد.»
تفاوت انسان های موفق با انسان های معمولی گاهی اين است که انسان های معمولی از فرصت های به ظاهر کوچک يا ادعاهای به ظاهر کم اهميت به سادگی عبور می کنند.
توجه2: اگر فرصت کافی برای مطالعه نداريد يا شانس قبولی خود را کم می پنداريد يا حتی اگر مردد هستید در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنيد يا نه، بدانيد با DLM فقط با روزی 30 تا 40 دقيقه مطالعه به يک رقيب سرسخت در آزمون کارشناسی ارشد مديريت (کليه گرايشها-کد1142) و مديريت اجرايی (کد1148) تبديل خواهيد شد.
منابعی که فلش کارتهای دی.ال.ام پوشش می دهند:
- مبانی سازمان و مديريت دکتر رضائيان
- مديريت عمومی دکتر الوانی
- اصول مديريت دکتر رضائيان
- طراحی و تجزيه و تحليل سيستم دکتر رضائيان
- رفتار سازمانی دکتر رضائيان
- رفتار سازمانی رابينز
- تئوری سازمان رابينز
- منابع انسانی دکتر اسفنديار سعادت
- منابع انسانی دکتر ميرسپاسی